Arbeidsuke Uke 6

Postet av Rana Fotballklubb den 4. Feb 2019

Hei, jeg heter Jonas Breimo, er 14 år og skal være her i Rana FK i uke 6. Jeg er veldig interessert fotball og liker  både å spille og å se på fotball. Dermed tenkte jeg at dette kunne være en fin plass å jobbe. Jeg kommer fra Båsmo og spiller for Bossmo & Ytteren. Jeg spiller for det meste midtstopper både på G15 og G16, men kan også spille i andre posisjoner. I tillegg har jeg vært på Polarsirkel Akademiet de tre siste årene. I fjor var laget mitt på turnering i Bodø. Vi stor spilte og kom helt til finalen hvor vi tapte på straffesparkkonkurranse. Etter turneringen fikk jeg en invitasjon om å komme og trene sammen med Bodø Glimt i sommerferien. I tillegg spilte jeg i Norway Cup for G16 laget rett før jeg skulle opp til Bodø. Jeg ser fram til uken min her i Rana FK.